Söndag.

Goddag folket!

Gick upp för ca en timme sen. =)

Hann inte skriva mer igår och när jag skulle skriva inatt när jag var hemma så kunde jag inte ens logga in. =/

Hade iallafall en trevlig kväll igår. Vädret hade ju kunnat vara bättre. Men men.

Skulle egentligen tagit tåget från Helsingborg 00:27 men där var fullt med folk så vi satte oss,(fem pers) i en svarttaxi och åkte till Eslöv istället så fick jag ta tåget därifrån.

Jag var jäävligt glad när jag kom ut ur "taxin"! Idioten körde ju helvilt och på tok för snabbt för att det skulle vara okej för mig. Menar 140 på en 70 väg! Är det konstigt att man blev illamående och livrädd!

Jag säger då det ALDRIG MER EN SVARTTAXI!!!!

När jag hade kommit fram med tåget tog jag bussen hit och gick först och köpte mig en Kebab. =)
Åt gott och gick sen och la mig! =)

Så ja får se vad dagen har att bjuda på idag. =)

Skriver mer senare!

Puss.


Uppe i borgen eller vad man nu ska kalla det. =)


Min efterlängtade kebab! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0