Söndag.

Goddag folket!

Blev inte mycket mer skrivande igår, men var bara så irriterad på alla situationer vi hamnade i.

Först var Sommarrocken i Svedala inget för oss så vi försökte få dit lite roligt folk men det gick ju inte heller.

Sen var vi nästan påväg att åka med Emelie och någon annan till Båstad, men de kunde inte vänta så vi fick skippa det.

Funderade på att dra till Landskronakarnevalen men eftersom det sista tåget hem går 00:45, och vi hade inte varit där innan 23:00, så kändes det inte så lönt heller med tanke på att vi inte fick tag på någon som vi kanske hade kunnat sova hos. Nejnej!

Så vi hamnade i Malmö återigen och skulle äta lite pommes och så. Jag säger att jag vill ha Bearnaisesås till mina pommes och Sara som står och väntar på maten säger det till snubben, han bara "Jaja" och så kletar han på nånting på mina pommes som Sara tyckte såg ut som Majonnäs!
När jag väl fick mina pommes så är det VITLÖKSMAJONNÄS!
Hur i hela världen får man Bearnaisesås till Vitlökmajonnäs?! Seriöst människan måste fanimig kolla hörseln! Åååh blev så arg så jag bara garvade, och Sara som skulle ha Mild sås i sin kebab fick också Vitlök! Fy fan vad dåligt! Men vi var redan så vana vid att kvällen bara gick utför så vi satt där och åt/skrattade. Herregud...

Efter det stack vi till Deep. Sjöng lite och dansa lite också. =) Sen traskade vi till Triangeln och tog bussen hem.

Så ja.. Vi hade ju dock roligt åt varandra hela tiden. =) Jävla tur det haha..

Nej nu ska jag nog gå och lägga mig igen eller kanske ta en cigg.. hmm..

Aja skriver sen igen!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0