Ojoj!

Hejsvej!

Blev inget städande idag.
Mamma fick migrän igen så hon gick och la sig på golvet i köket. =P
Mest bara för att det var så svalt därinne. =)

Så jag ville ju inte springa runt med dammsugaren då heller så jag satte mig i soffan och fastnade här med datorn i knäet! =)

Efter en timme kom mamma och joinade mig i soffan. =P

Ska städa imorgon istället! Får passa på när mamma inte är hemma så slipper hon. =P

Nu är jag trött och röksugen så väntar på att Sara ska ringa så vi kan babbla! =D hihi

Ska gå och checka läget i kylen nu, blev sugen på något gott.. =P

Sov gott och dröm sött!

Puss.

( Why lie and why be afraid ? )


Girl i'm so down
when your love's not around.
I miss you (miss you, miss you)
I miss you like crazy... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0