Ojoj!

Godkväll folket!

Blev en liten runda in på Tetra Pak innan för att hämta Syrran för att ta med henne till Nova, tog dock ca en timme att komma därifrån. =P

Fick med oss Hanna till Nova också och det är ju aldrig fel. =)

Kickade runt lite i affärer och kom till Change (underklädesaffär) och där fastnade ju både Syrran och Hanna i provrummet. Jag blev däremot trött på att stå och vänta på de så satte mig utanför en stund, blev tillslut trött på småungarna där också och gick till Espressohouse och köpte en Frapino. =P

Mötte sen Syrran och gick till H&M och efter en stund kom Hanna igen. Blev en runda inne på Kicks också innan vi körde till Elgiganten för att spendera mitt presenkort på 500:- . =P
Hade redan kollat in en Elvisp för 99:- som fanns med i reklambladet så den var ju en självklarhet. =)
Hittade typ inget annat sen och precis när jag ska ställa mig i kassan så kallar Syrran på mig och visar en låda med 24 olika glas, 6 vinglas osv. Och det var extrapris på en sådan låda. 199:-! Så köpte två lådor och vips var det presentkortet slut. =) Skönt att ha lite eget till flytten. När nu den kommer. haha =)

Traskade ut med allt till Hannas bil och dumpade det där och gick in på Mediamarkt för att hjälpa Hanna välja mobil.
Det blev en brun Sony Ericsson G905. =) Sen väntade vi på snubben som jobbade där i typ 30 minuter, för hon skulle fråga om abonnemang och sånt. Och de alarmen på mobilerna började tjuta vart 5:e minut så det kom en väktare och fick stänga av de. haha =P Jävlar vad det pep och hade sig.

Blev iallafall klara tillslut. =) Blev skjutsade av Hanna till min bil när klockan var 19:15! =O

Körde inom Shell i Lockarp och kollade luften i mitt högra framdäck eftersom det är konstigt slitet, men det var normalt med luft iallafall, så får köra till Ali och be honom fixa det. =)
Lämnade Syrran efter det och körde hem och åt.

Sen var det inte så mycket mer vad jag kan komma på nu. =)

NCIS börjar nu. =)

Sov gott och dröm sött!

Puss.



Min elvisp. =)


Hannas mobil. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0