Måndag igen.

Hejhej folket!

Då var det Måndag igen.

Gick upp 8:30 för att köra ut till åkern men Birgitta ringde lite efter 9 och sa att det var blött och lerigt, så det får vänta tills senare.

Eftersom jag redan var vaken så körde jag och hämtade Mamma på Tetra Pak, passade på att hälsa på lite folk och det verkade vara uppskattat.. =) Alltid trevligt.

Ska snart köra och hämta Kusin Linn, ska ut och fika nånstans. =) Får se var vi hamnar.. =P

Lika bra att ta med sig "åkerkläderna" så jag kan köra direkt dit sen och plocka mitt ogräs. =)

Nej nu får jag väl hitta på något.. Mina PEZ Cola är slut nu också.. =( hehe.

Skriver mer senare!

Puss.


Så gott. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0