Måndag hela dagen.

Hellu folket!

Har varit alldeles för stressad + nervös för att hinna skriva något idag. =P

Men här kommer det iallafall..

Gick upp vid 9:30 och skickade mitt cv till mamma så hon kunde skriva ut det på jobbet.

Sen blev det lite tv tittande och när mamma kom hem blev det frukost. Sen var det dags att byta om och köra ut till åkern för att plocka ogräs i ca 1½ timme.

Kom därifrån kl 13:45 och skulle vara på intervju på Manpower kl 15:00, så det blev snabbt hem och tvätta sig och byta om, sen var det bara till att sätta sig i bilen igen. Pappa fick guida mig i mobilen påvägen dit, då jag inte var säker på var det låg. =P

Satt där i över en timme och snackade och lyssnade. =)

Kändes som om det gick bra men de har ändå inget jobb till mig än, så får hoppas att jag får det som kommer i september. =)

Har iallafall precis ätit så är mätt som en gris igen. =P

Orkar inte skriva så mycket mer just nu.

Återkommer senare. =P

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0