Långt.

Hejhej!

Detta inlägget kommer nog bli långt, tror jag. =P hihi

Var ju hos Syrran och städade i köket imorse. =) Det blev bra och skinande. Hon hade köpt hem en massa rengöringsmedel till mig och jag hittade en favorit! =D Ajax Professional Glass & Stainless Steel. I'm in loove! =P

När klockan var 12 kom Syrran hem och hjälpte mig lite sen körde jag hem vid 13. Åt och duschade sen var det jobb som gällde.
Det gick hyssat bra idag också, kände mig dock lite stressad mot slutet eftersom jag skulle på kalas hos Kusin Johan. =)
Var tvungen att fylla på min spolarvätska också så fick springa in och fylla på min dunk och fixa med det direkt när jag hade slutat.
Sen blev det en snabbsminkning i bilen. Haha tänkte inte på att göra det när jag var inne på jobb och ville inte springa in där igen. =P

Kom fram till kalaset lite efter 19, och åt smörgåstårta, tårta, kakor och godis! =D Gott var det och det var precis lagom med allt. =)

Har snart varit hemma i en timme och nu börjar NCIS! =D det gillar vi!

Hmm.. Just det, läste ut min bok igårkväll också. "En andra chans" av Danielle Steel. Helt okej bok, fastnade i den och så men samtidigt så var den inte vad jag hade tänkt mig. =/ aja den var bra iallafall. =P
Ska nog ge mig på en annan bok imorgon. Kommer inte ihåg vad den heter nu och pallar inte kolla helt enkelt. =P

Hehe nej nu fastnade jag i tv:n. =P

Slut för idag.

Sov gott och dröm sött!

Puss.


Köp den! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0