Kvällen.

Hej igen!

När jag var klar med badrummet bytade jag om och sminkade mig lite sen körde jag till pappa. =)

Glömde dock kloklipparen till Chappe (ovanligt att jag glömmer något. ehum..=P ).

Så det blev middag istället.. Eller ja. Snabbmakaroner och köttbullar. =)

Hittade först en Carbonaramix i pappas skafferi men efter att ha tittat på bästföredatumet och konstaterat att den är TVÅ år gammal så skickade jag ner pappa till affären för att köpa köttbullar! =P Ska han ha bara för att han inte håller koll på sina saker i skafferiet! mahahaaa.

När vi hade ätit tog jag en cigg på balkongen sen körde jag till syrran och Niklas.

Syrran klämde lite finnar på mig sen åt de och "tvingade" i mig lite mer mat. haha. Men gott var det! =D

Efter det började vi klydda med vår gemensamma blogg. Jag var den enda som visste hur man skulle göra men givetvis lägger hjärnan av och allt bara står still! Stöörigt som fan!

Men tillslut kom jag igång lite sen pallade jag inte mer. =P

Så ska fortsätta en annan dag.

Sprang och käkade Marabou Sommar ur deras kyl också så nu när jag var påväg hem var jag tvungen att springa inom affären och köpa mig ett eget! =D

Så sitter här och kränger och tittar på Prison Break =)

Ska nog höra med Sara om hon vill röka med mig för nu blev det reklam. =P

Skriver kanske mer sen!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0