Inne.

Godkväll!

Har inte rört mig utanför dörren idag, hade ingen anledning till det. =P Men på balkongen har jag ju varit några gånger.

Tog mig ett bad innan med hårinpackning, peelade ansiktet och hade ansiktsmask. Så nu är jag mjuk både i håret och på ansiktet. Rakade benen också så där är det lent där med. =) Härligt.

Har precis tittat på 101 Dalmatinerna på 4an med Mamma. =)

Folket ovanför har fest, igen. suck. De går ju inte tyst heller så man hör precis var de är påväg i lägenheten. =/

Men det är ju Lördag så man får ju stå ut. De brukar ha fest och musik på vardagarna också, de förstår nog inte att alla är lediga samtidigt som de.

Nej ska ut och ta en cigg nu, har inte lagt in bilderna heller. Fy på mig! haha =P

Skriver kanske sen igen, om inte så sov gott och dröm sött!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0