Haha oj!

Hej igen!

Anledningen till att förra inlägget hette "Ugnsstekt falukorv" var givetvis för att det var det jag åt till middag idag, och innan när jag skulle skriva här i bloggen så kom jag inte på en rubrik och då sa mamma att det skulle heta det. =P

Vilken brist på fantasi! HAHA.

Aja.

I övrigt ser min bil ut som fan nu för jag och pappa.. Okej! Pappa avfettade den innan. Så den är helt matt i lacken nu. =P

Ska försöka få den polerad så fort som möjligt.

Har varit ute i Klågerup och snackat med en kvinna också som behövde hjälp att rensa ogräs på en åker. Så det är vad jag ska göra kl 9 imorgon bitti. =)

Sen bär det av till Staffanstorp och gratta Michelle. =) Fast hon vet inte om det än kom jag på nu. Haha!

Aja får skicka ett sms och se om hon är vaken. =P

Har snörvlat klart nu efter minnesstunden. Kunde inte hålla mig när alla var helt ledsna.

Skriver kanske mer sen..

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0