Fredag.

Goddag folket!

Har inte alls hunnit eller orkat skriva här förrän nu.

Vaknade på helt fel sida och tid idag. Inte bra.

Körde till Syrran och städade där i deras badrum. Svor och hade mig när inget ville gå som jag ville.

Efter 3 timmar var jag klar och då hade jag satt in disken också.

Körde sen till pappa och hjälpte honom att lägga in bilder på datorn + annons på blocket åt Mats.
Sen var det dags att försöka hitta nya framdäck till min bil. Hamnade hos Ali tillslut och fick betala 500 kronor. Inte så farligt. =)

Kom hem och åt och nu väntar vi bara på att Syrran ska ringa så vi kan köra dit och titta på film. =)

Annars inget speciellt.

Skriver mer senare!

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0