Fredag.

Goddag folket!

Fredag igen, dagarna bara springer förbi en.. =P

Orkade ju inte skriva så mycket igår så det kommer lite här nu.

Stack till Sjöbomarknad igår när vi var klara med tvätten.

Hittade dock inget vettigt där så det blev bara chips, munkar och gräddtoppar.

Men hade trevligt ändå. =)

Körde mamma hem vid 20, sen till pappa och klippte honom. Gick ner till Lenny och Carro och snackade med de i någon timme. =P Sen körde jag och pappa och tvättade av min bil kl 12 inatt.. Haha =P Aja det blev gjort iallafall.

Hem och skulle köpa något ätbart i gatuköket men det var överbefolkat där så jag gick upp och åt en munk istället. =P

Nu sitter jag mest bara och funderar på vad fasiken man ska göra idag. Ska ju till åkern sen också men vi har inte bestämt någon tid än. =)

Nej får höra med folk om vad som händer..

Skriver kanske senare igen..

Ha det bra!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0