.....

Godkväll!

Sitter och tittar på "Design Simon & Tomas" med Mamma. =)

Har precis försökt äta upp min Budapestbakelse, men orkar verkligen inte hela. =P
Fast har ju ätit mat också så kan ju vara därför. hihi.

Ville sticka till Ikea innan och köpa sådana muffinsformar av teflon eller silikon. Men mamma tyckte att det var försent och att vi skulle ta det på lördag istället. Men jag ville göra muffins idag eftersom jag hittade ett intressant recept. Så jag ringde Faster Maria och frågade om hon hade som jag kunde låna. Efter ett tag ringde hon och sa att Anders inte hittade det. =/ Så får ju vänta tills på lördag ändå!
Men har spanat in vilka jag vill ha på Ikeas hemsida nu. =) Är minst 69:- fattigare på lördag! hahah

Ska jobba på lördagmorgon också, suck 7-11. Dock sista dagen på det stället.
Sen är man arbetslös igen. Förhoppningsvis bara en månad, men det märket vi då.  =)

Nej ska ut och ta en cigg med mamma nu. =)

Skriver kanske mer sen om jag kommer på något roligt. =P

Ha en trevlig kväll!

Puss.

It's gonna be mine! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0