Dags att sova.

Hejhej!

Kom på att jag inte skrev något om mammas frisyr innan.

Hon sa iallafall igår att hon var trött på sitt hår och ville klippa det kortare eftersom det var så slitet i topparna, då det inte är så konstigt med tanke på att hon tvättar och fönar håret varje dag. =P hehe. Men iallafall.

När jag kom hem från Manpower så satt hon i soffan och jag såg direkt att det var rätt. =D

Älskar det! Men hon vill ha det lite kortare kom hon fram till innan, men jag tycker att hon ska låta det vara. =)

Nu ska jag gå och lägga mig, blev plötsligt jättetrött. =/

Godnatt sov gott och dröm sött.

Puss.


Ser inte så bra på denna bilden förutom att det är mörkt. =/ Men jag ska försöka få en bättre bild med min kamera. =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0