Dagen.

Hejhej folket!

Kom hem för en stund sen. Helt utmattad.

Körde ju till Klågerup imorse och plockade ogräs i 3½ timme.

Sen var det Ö&B som gällde och efter det bar det av till Staffanstorp för att gratulera Michelle. =)

Hon blev nöjd med presenterna också. Hade köpt tre ljuslyktor i olika längder och tre små ljus till de och olika tuggummi. =P

Snackade skit en stund sen körde jag till Salongen och joinade syrran. Tvingade henne att ta glitter på sina naglar idag eftersom hon bara har haft franska. =P Men givetvis blev det lite problem. Gelen ville inte torka som det skulle så det blev en liten fördröjning på det hela.. Stackars Sabbe som redan var stressad nog..
Men det blev klart tillslut. =P

Jag och syrran stack till Mama Rosa och åt middag. Syrran åt plankstek och jag åt kebabrulle! =) Gott gott!
Fast deras kebabrullar är överstora så orkade knappt halva, syrran fick ta med den andra halvan till Niklas. =) hihi!

Jag är snäll ibland. =P

Upptäckte en repa på bilen innan också! Skiiit! Men som tur är har man lite kontakter. =P

Nej ska titta på Simpsons nu!

Skriver kanske mer sen.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0