Dagen.

Godkväll!

Har varit en sådan slöedag idag. =)

Jag läste och mamma löste korsord i soffan. Mysigt.

Sen bestämde vi oss för att sticka och handla mat och sånt. Skrev en lapp med allt vi skulle ha och när vi kom till affären frågade jag mamma var lappen var och hon svarade "tog inte du den?" haha noo!
När vi kom hem så läste mamma den och vi hade fått med allt + lite till. =P

Satte oss och tittade på en av filmerna som vi köpte också. Haven med Orlando Bloom. =) Fast hängde inte med riktigt, måste nog se den en gång till för att fatta allt. haha.

Har haft konstigt ont i min vänstra arm i några dagar nu. Vet inte hur och varför heller. =/
Kan ju vara att jag ligger på vänster sida när jag sover. Men vid närmare eftertanke så har jag mer eller mindre alltid gjort det. Så får se om det går över av sig själv helt enkelt. =)

Tycker det kan vara fint väder imorgon för jag är sugen på att dra till en strand och sola och bada! =)

Nej ska ut och röka lite nu. Kommer inte på mycket mer vettigt att skriva just nu. =P

Sov gott och dröm sött!

Puss.


Skum bild men endå =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0