Trött.

Godkväll folket!

Blev inget besök på Manpower idag, kanske imorgon. =P

Ska iallafall till Katthotellet och jobba lite där. =)

Kanske ska berätta lite vad som har hänt idag. =P

Gick upp vid 9:30 tror jag det var, åt frukost och körde hemåt runt 11.
Var hemma till 12 och packade ihop det sista som skulle tvättas sen var det bara till att kila ner i tvättstugan och sätta igång. =)
När vi var klara med tvätten åkte vi till Ekohallen och gick in på Skopunkten, jag tänkte att jag skulle ha nya skor men det var mamma som gick ut därifrån med ett par och jag tomhänt. hah. Sen gick vi in på själva Ekohallen och hämtade vår matta som vi skulle hämtat förra veckan! Då när vi beställde den sa snubben att de skulle ringa när den var framme, men när mamma ringde innan och frågade var den blev av så sa de att de inte alls ringer upp folk och berättar när sakerna är framme. SUCK!
Men vi fick med den hem iallafall + lite annat skit. Som kattsand, kakor och karameller. =)
Kom hem och satte mina vinglas m.m i källaren sen åt vi kycklingpytt till middag. Gottgott!
Efter maten rullade vi ut den nya mattan, blev så tjusigt! =D

Sen hände inte så mycket på ca en timme. Körde till Sara vid 19 och sen körde vi till något ställe och tog ett kvällsdopp. =) Mysigt men det var jättelånggrunt så vi fick ju gå hur långt som helst! haha.

Efter badet körde vi till Lödde och åt på Max. Åt den nya milkshaken och något annat. Gott som fan var det! =D

Sen körde vi till Saras jobb och tog en cigg med Malin och snackade lite skit. =) Trevligt!

Därefter var det dags för mig att köra hemåt. Ska ju upp tidigt imorgon!

Så nu blir det inte mycket mer här. Ska lägga in bilder imorgon när jag har tid. =)

Sov gott och dröm sött!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0