Torrt öga. =/

Godkväll folket!

Måste bara börja med att nämna att mitt högra öga blir typ uttorkat när jag är trött och tittar på tv.. Förstår inte för så har det inte varit innan, det började för kanske en månad sen.. Skumt men sen försvinner det efter en stund igen...

Sen nu för en stund sen upptäckte jag ett sår på mitt lår (haha!), förmodligen från arbetsbyxorna eftersom de sitter löst.
Och skorna som vi har på jobb ska man ju inte tala om! Snacka om att ha skoskav.. =(
Men det försvinner väl snart det med hoppas jag.. Orka liksom!

Syrran är ju skum också, ringde precis så svarade jag eftersom mamma har gått och lagt sig.
Jag: - Hallå
Syrran: - Hej är mamma där?
Jag: - Nej hon har gått och lagt sig, vadådå?
Syrran: - Okej nej vi pratar med imorgon okej hejdå.
Jag: - Öhh hejdå

Klick!
Haha förstår mig inte på den kvinnan ibland. =P Men det ligger nog i släkten. =)

Nej nu ska jag gå och kränga lite goooooda knäckebröd som jag smakade första gången hos Lenny och Carro. =)

Skriver mer imorgon och ska försöka få tummen loss och lägga in bilder också!

Godnatt sov gott och dröm sött!

Ska ju inte glömma att återigen gratulera Faster Maria och Farmor! =) <3

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0