Tisdag.

Hejhej folket!

Dagen på jobbet har gått i slowmotion! Är så tröött nu så ska slänga mig i sängen när jag är klar här.. Eller nej måste fixa min lunch till imorgon också juuuu... ååååh!

Här kommer iallafall lite bilder från när jag och Sara var och badade utanför Lödde någonstans för ett litet tag sen. =P

 


Haha det läskiga var att när denna bilden togs, såg varken jag eller Sara någon svan på bilden i kameran. =P Fast blev ju ganska bländad av solen så kan ju vara därför. =)

Fräck bild tagen av Sara =)

Miin coola bild på Saras coola bil.. =P Eller ja, Monas =P

Vilka fossingar är mina tro? =P

Månen =)

Nej vet ni vad nu ska jag fixa så jag kan få sova lite inatt och förhoppningsvis slipper jag vakna kl 5 imorgon bitti av att Mamma fönar håret. =P hhihi

Natti natti!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0