Sjukt rolig film!

Godkväll folket!

Lyckades bränna mina stackars kinder och min näsa i solen idag. Aja det är iochförsig bra så jag kan få lite färg i ansiktet någon gång! =P Tycker inte om att ha solen i ögonen och även om man blundar så ser man ju allt i en blånyans sen. Iallafall jag. =P Men idag gav jag mig inte, jag skulle tvunget ha solen i ansiktet! Mahahah.
Var tillochmed nere och tog ett dopp i det blå med Syrran och Rebecca. =) De var lite sega i början för det var lite kyligt i vattnet men efter en stund hakade Rebecca på mig som gick längre och längre ut. Tillslut gav Syrran med sig och kom efter oss. =P
Blev en massa glass, godis, läsk/vatten och skitsnack. 
Så totalt 4 timmar på Ribban idag med Mamma. =)

Blev inget tittande på lägenheten i Kävlinge idag. Hittade bilder som mäklaren hade lagt ut och det såg ju inte jättelockande ut där, men vi kommer nog åka och titta på den ändå. När nu det blir är en annan fråga. =P

Har nyss kommit hem från bion. Var och såg Baksmällan med Pappa och Lillebror. =) Sjukt rolig film. Och stackars Jonas hamnade brevid en skum kvinna som snackade i mobilen när vi satte oss. Hon pratade såpass högt att alla hörde vad hon sa. Det gick ju inte att undvika att hon hade varit i kyrkan och hon bodde på hotell så snart hade hon inga pengar kvar, kyrkoheden var jättetrevlig och bla bla bla... Mitt i filmen säger pappa att hon har somnat, och jo det hade han ju alldeles rätt i. För där satt hon med munnen öppen och huvudet bakåtlutat och snarkade. Haha kunde knappt hålla mig för garv. =)

Nu är jag lite småtrött, ska se om Sara är vaken så hon kan röka med mig. =)

Sen blir det nog sängen.

Sov gott och dröm sött!

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0