Neej!

Godmorgon gott folk!

Jag som hade tänkt sova till iallafall 10, vaknade för en stund sen av att min högra vad höll på att låsa sig. Fick sätta mig upp och vinkla den i flera olika vinklar innan jag kände att det började försvinna. Det försvann dock inte helt, känner lite n'r jag går. Skyller på jobbet eftersom jag fick stå jättemycket på tå igår. Suck, hatar det för det gör ju så satans ont också!

Funderar nu på om jag ska gå och lägga mig i sängen och försöka sova vidare eller om jag ska stanna i soffan och slå på en film. =) Film låter mer lockande eftersom det var så längesen jag tittade film själv. Eller ja, det blir ju med Felicia nu. =P

Så nu ska jag gå och göra lite te sen välja en film.

Skriver mer senare när jag har piggnat till lite också. =)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0