Måndag.

Godkväll folket!

Är trött efter dagen på jobb. Har ont i benen och fötterna. Jäkla skor!

Ska iallafall lägga in lite bilder från olika tillfällen. =P Kommer ta tid men det får gå ändå.

Börjar med när vi var hos Mormor & Morfar. =P


Påvägen dit blev jag rastlös i bilen eftersom syrran körde. =P

Hämtade upp Elvis hos några som Syrran och Niklas känner. Syrran är helt förälskad i den hunden, kanske kan bero på namnet. haha =P

Den rackaren ville inte sitta still utan skulle hela tiden vara i någons knä. haha

Rex var på plats som vanligt. =)

Söta mamma. =)

Mormors favoriter. =P

Muffinsarna som jag och Syrran bakade, de blev inte så fina som vi hade tänkt oss men de gick åt ändå. =)

Sådärja nu orkar jag inte lägga in fler bilder idag. =P Kommer mer imorgonkväll.

Tack Faster Maria för att du påminde mig =D Gör det gärna imorgon med hahah

Ska slöa lite nu sen sova.

Godnatt!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0