jag vet

Godkväll folket!

Jag vet att jag är dålig på att skriva här, men faktum är att jag hinner i princip inte. Går upp tidigt och jobbar till 19 sen kommer jag hem och äter sen sover, hinner titta lite på tv och koppla av i en timme kanske, beror helt på hur trött jag är.

Ska strax gå och lägga mig igen. =P

Har bara glömt berätta att jag har sjukt ont i kroppen sen jag var med Syrran i stallet i lördags, red en häst som givetvis skulle galoppera iväg med mig helt plötsligt när vi var påväg ut i vattnet. Och jag som aldrig har ridit ensam innan (alltid syrran som har gått brevid och hållt i hästen) kunde ju inte få stopp på hästen, så jag hade inget större val än att hålla mig kvar eller kasta mig av i farten. Självklart höll jag mig kvar för allt vad jag kunde och orkade!
Hoppade dock aldrig av hästen förrän jag hade varit ute i vattnet med den och var tillbaka i stallet, men syrran och Magda fick hålla i ena tygeln. =P hahha fy fan vad rädd jag blev!

Nej nu räcker det för idag!

Ska upp tidigt imorgon också ju.

Godnatt sov gott och dröm sött!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0