illa illa.

Godkväll gott folk!

Ja, jag vet jag vet, jag är asdålig på att uppdatera varje dag! =/

Har haft fullt upp som vanligt, tänkte faktiskt skriva i Lördags, men stack ner och handlade lite skit sen halvsov jag på soffan. =P

Så nu får ni en liten (?) uppdatering på de senaste dagarna.

I Fredags var jag ju ledig (guud så skönt det var att sova till 9:45!), passade på att dra med mamma till stan vid 11 och shoppa loss. Var inte hemma förrän 15 och då var det dags att få något i magen, så sprang ner och köpte en falafel till mamma och en hot dog till mig. =)
Efter "maten" hoppade jag in i duschen och gjorde mig sen iordning inför kalaset för Farmor och Faster Maria kl 18.
Satte mig i bilen 17:20, lagom stressad, körde till Almgården och hämtade upp lillebror Jonas. Var hos Farmor och Farfar prick 18:00 men då hade inte ens Faster Maria och Anders kommit, inte de andra heller.. =P Så vi var först för en gångsskull.
Kalaset var trevligt med god smörgåstårta och trevligt sällskap där alla var goa och glada. =) En lyckad kväll!
Körde sen tillbaka till Almgården för att klippa pappa och var sen uppe hos Faster Maria och Anders en stund till. =)
Kom hem ca 00:30 och gick och la mig i princip direkt.

Upp klockan 7 igår för att vara på Katthotellet i tid. =) Faster Maria kom och hjälpte mig vid 9 och sen körde vi vid 10:30.
Kom hem och segade lite sen från ingenstans kom jag på att jag skulle ner och leta efter en primer, så sprang ner på Lindex och kollade där men hittade inget, gick in på parfymaffären men hon sa att jag skulle använda puder. Dooh det gör jag redan men jag får endå de satans ränderna på ögonlocken så ögonskuggan blir helt f*ckad! Gav dock inte upp utan gick in på Lindex igen för det kändes som jag hade missat den, och jovisst hade jag det! Haha! Kostade dock 100:- för 7 ml! Sanslöst men man ska ju inte använda så mycket varje gång så det bör räcka ett tag. =P
Köpte en blommklämma till håret också som är helt underbar, i looove it! =D
Fick springa in och köpa blommor till Niklas mamma sen också.
Det där konstiga samtalet som jag fick av syrran i torsdags var inte sådär jätteroligt när jag väl fick reda på vad det gällde. =(
Sånt som tyvärr alltid måste hända i livet.
Men men, körde iallafall tillbaka till katthotellet sen och efter det skulle jag hämta syrran för hon skulle göra sig iordning med oss här hemma. Ellerhur hon tvingade upp mig och fick i princip välja kläder till henne. =P haha fast det är alltid kul. Fick gå en liten runda med Bianca också. =)
Var här hemma  ca 18:30 och då skulle vi göra mig och mamma iordning också! =P Var inte i stan förrän 21:30. haha ja det är mitt fel! =P

Kvällen blev lyckad. =) Trevligt folk på lilla torg. Följde med syrran och Niklas hem och kom inte i soffan förrän 3:30 inatt! =O

Sov till 12:40 idag, kom knappt upp ur soffan. haha lagom seg, dock inte bakis som vanligt. =P
Körde till Jaji och Misan med syrrans och niklas dator vid 15 eftersom den klyddade inatt och ville inte starta. Så testade en massa grejs hos de och då fick vi igång den tillslut. =P eller ja de, jag gjorde inte mycket nytta haha.
Körde sen till Net on net och så köpte jag nudlar för 1:- st. haha. =P Hittade även en fjärrkontroll som man kan ha flera enheter på så den åkte också med mig hem. =) Så istället för att ha 3 olika har vi nu 1 =P Härliiigt!
Var även inne på festivalen innan och käkade mat. =P Slapp vi laga något, negativa med det är att jag inte har någon lunch till jobb imorgon, men får väl köra inom Shell och köpa något där. =P

Nej nu går ögonen i kors. =P

Ska få tummen loss och lägga in massa bilder imorgon!

Faster Maria: du får påminna mig! =P Hihi!

Godnatt sov gott och dröm sött!

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0