glömsk?

Godkväll folket!

Glömde skriva igen igår.. Eller kommer inte ihåg om jag verkligen glömde eller om det bara var så att jag inte orkade. hehe ja minnet sviker mig för ofta känner jag. =P

Kom iallafall ut till både fyndbörsen och spillepengen.
Fick köpt massa smink på fyndbörsen. =)

Blev förvånad över hur det såg ut på Spillepengen, det var inte så som jag hade tänkt mig men det var fint ändå. Gick runt och tittade på "gravstenar" och tänkte att det finns säkert ingen med Donnas namn på eftersom vi inte fick någon information om det. Hittade en där det stod "Vår Älskade DONNA 13 År Vi Glömmer Dig Aldrig", det är ju inte säkert att det är vår Donna men allt stämmer ju in på det. Blev en aning irriterad över att det inte står datum eller att vi ens har fått höra något om att de skriver skyltar så. Funderar lite på att ringa till de som har fixat det och be de skriva en ordentlig skylt. För på andra skyltar så står det när hunden/katten föddes och gick bort. Rätt ska vara rätt!
Samtidigt som jag känner "Är det verkligen lönt? Hon finns ju ändå alltid i mina tankar och i mitt hjärta!"
Så jag vet inte, ska fundera mer på det, betalade ju för att hennes aska skulle få ligga där. Beslutsångest!
Tände iallafall några ljus för henne på kvällen. =)

Idag har jag inte gjort mer än duschat, jobbat, ätit och tittat lite på tv, samt tjattrat i telefonen med Sara. =)
Stackars Dixie (Saras katt) hon löper så hon springer runt och mjauar lagom högt för att jag ska höra det mer än bra i telefonen, stackars Sara+familj som får stå ut med det också. =P
Men som tur är (?) så blir lilla Dixie steriliserad på onsdag. Hon kunde ju fått riktigt fina kattungar någon gång i framtiden. =P hehe.

Blev riktigt arg innan på jobb, folk från Ikea på Bulltofta kom och skulle hjälpa oss att packa upp varor+ lära oss lite om det. Jag fick ju inte lärt mig så mycket eftersom snubben som jag var med vägrade förklara för mig, så det slutade med att jag jobbade med Linda som hade hunnit få lite mer koll på läget. Så vi fixade det ganska bra.
Sen städade ju folket inte undan efter sig heller, så jag och Linda sprang runt och plockade massa skräp på golvet när vi var klara, då började de andra städa lite de också. Men det varade inte länge. Ikeafolket fick sluta en kvart tidigare än oss från Manpower och vem fick städa upp resten?! Jo vi! Arrrrh! Jag var inte glad då ska ni veta!

Nej har en fruktansvärd värk i mina ben nu så ska strax göra mig iordning för sängen. =)

Hade en jätterolig dröm om Michael Jackson inatt! =) Den kanske kan komma tillbaka? Var ju kul att snacka skit med honom och åka fin bil. =P

Godnatt allihopa! Sov gott och dröm sött!

Grattis till Vera ännu en gång! <3

Puss.


Glömde ju lägga in bilden på min dator igår. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0