Gäsp.

Godkväll gott folk!

Sitter hemma i soffan och tar det lugnt. =) Ska titta på Sommarkrysset med mamma.

Jobbade sista dagen på Evas hembageri idag ju, gick bra. =) Körde och köpte en blomma när jag hade slutat och lämnade den och snackade lite skit med Kristin och Julia. =)

Kom hem och bytade om sen körde jag och mamma till Ikea. =) Fick köpt min muffinsform! =D Har dock inte gjort muffins än men det blir kanske imorgon. Köpte lite annat smått och gott också.

Lämnade av grejorna i bilen sen gick vi in igen och åt på restaurangen. =)

Var hemma i ca en timme sen satte vi oss på varsen cykel och trampade ner till Ribban och la oss på gräsmattan och somnade! haha. Sov i ca en timme, sen gick vi och tog en mjukglass innan vi cyklade hem. =) Mysigt men lite småkyligt.

Så direkt när jag kom hem bytade om till mina sköna studentkläder. =)

Nej slut för tillfället.

Skriver senare igen när jag har fått tillbaka mitt goda humör! =P

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0