3 dagar.

Godmorgon folket!

Gud vad jag är uppe tidigt idag, vaknade 8:30 helt pigg. Gick upp efter misslyckade försök att somna om igen. =P

Sitter nu här med min nya laptop i knäet! =) Köpte den igår med Faster Maria och Anders. Körde runt i massa olika affärer innan jag betalade denna på Siba.

Eftersom jag har varit dålig på att skriva här de senaste dagarna så ska ni få en liten uppdatering på det. =)

I Torsdags jobbade jag ju, därav det korta inlägget som jag skrev då. =P

I Fredags gick jag upp 9:50 och åt frukost, sen bar det av hem till pappa för att klippa honom och efter det tvättade min motor i bilen som han har tjatat om i månader nu haha. Efter det körde vi bort och fick min motorhuv polerad igen, pappa upptäckte ju att det var lite missar på den sist och det gick ju inte för sig! hehe.
När det var fixat och klart körde jag och hämta mamma sen syrran för att lämna de på Tetra Pak så de kunde hoppa in i sina minibussar och åka iväg på tipsrunda. =)
Efter det körde jag till Staffanstorp och fick fixat mina naglar. =D Körde Sabbe hem när vi var klara och sen när jag själv skulle köra hem till Malmö hamnade jag på fel väg så jag var nästan i Lund, snacka om förvirrad haha!
Sen kom jag på att Michelle kanske skulle till Nova med Eva, så ringde och frågade om hon var där, och jo det var de så jag brummade dit och gick där med de en stund. =)
Körde sen till Almgården och hämtade Faster Maria och Anders för att köra de till Anders mamma så hon kunde få kaffe. =)
Åt på Burger King på Jägersro och köpte 2 linnen på 3 minuter. haha rekord! =P
Sen var det hem och sega lite innan jag satte mig i bilen igen för att hämta mamma och syrran på Öresundsterminalen.
Usch ja det var en händelserik Fredag det.

Igår hände inte så mycket egentligen, körde och letade dator i princip hela dagen. =) hittade ju den tillslut på Siba, körde sen hem till Faster Maria och Anders för att han skulle fixa lite med virusskydd och sånt smått och gott. Var hemma ca 20. Hade stor lust att gå ut på Lilla torg men ingen ville/kunde följa med mig så jag stannade hemma med mamma och tittade på tv. =)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, det är ju strålande sol ute. Ska nog köra till Fyndbörsen sen och köpa lite nytt smink. Kanske putsa fönsterna också.
Har iallafall bestämt mig för att köra ut till Spillepengen och se hur det ser ut där på minneslunden.
Donna skulle ju fyllt 14 år idag! <3

Skriver mer senare.

Ha en bra dag!

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0