valborg =)

Godkväll gott folk!

Var alldeles för trött för att orka skriva när jag kom hem från Lund.
Men hann inte vila så länge heller.
Gick ner till Pildammsparken vid 17:30 och började äta pastasalladen som mamma hade gjort. =) gott var det!
Sen kom Jari och Marie ungefär en timme senare och sen satt vi där och mös. =)
Ljusshowen började inte förrän 21:30 så det blev lite segt att komma dit så tidigt, men när den väl var slut så packade vi ihop och gick hem. Syrran och Niklas skulle egentligen också kommit dit men de fastnade på Niklas mormors kalas. =)
Så de kom och hämtade mig en stund efter att vi kommit hem igen. =)
Så nu sitter jag här hos dom och ska strax sova. Har precis spelat Scene it på Xbox 360. =P Jag losade stort som vanligt. =P Men det var kul iallafall även om alla var halvdöda. haha.

Nej soffan kallar, fast först balkongen med Sara. =D

Sov gott!

Här kommer lite bilder från kvällen.


Gott med vindruvor. =D


Och kex. =P


Mamma. =) hihi bara för att hon är så söt!


Mina naglar efter att Sabbe hade fixat! =D


Månen =)


Våra grejor i en himla röra. Folk bara trampade ner det nästan.. *morr* haha

Puss.

Kommentarer
Postat av: RIVETS

härliga bilder!

2009-05-01 @ 23:55:51
URL: http://rivets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0