usch..

Halloj gott folk!

Idag är jag lite småsjuk, okej det är jag väl alltid på ett eller annat sätt haha, men nu är det en liten förkyldning som kommer krypandes. =/
Så denna dagen har inte varit så händelserik för min del, gick upp vid 11 och åt frukost sen körde jag mamma till laserbehandlingen och sen hem igen och slängde mig i soffan och tittade på Aladdin. =) Var så längesen jag såg den så jag kom knappt ihåg någonting. haha.
Efter det gick jag och diskade undan vårt diskberg sen tittade jag lite på Vänner innan jag körde och hämtade mamma.
När vi hade parkerat kom vi på att vi var sugna på något så gick och handlade lite vin till mamma och chips och dippa till mig. =D Sen var det dags för middag. Jag stekte min älskade krögarpytt och ett ägg =D mums!
Sen har det inte hänt så mycket, tittat på tv och krängt chips och dippa.
Syrran ringde innan och frågade om vi ville komma dit och se film men jag kände mig inte så sugen på att sätta mig i bilen igen så vi förslog att de skulle komma hit istället men det blev inte så tillslut.

Imorgon är det rensning i förrådet i källaren som gäller sen ska jag och Sara sticka till Oxie och titta på någon fotbollsmatch där sen är det kisserunda med Chappe. =)
Kommer nog bli en lugn helg för min del. Men det behövs ibland.




Jag och Chappe =)



Nej allt för mig för idag tror jag. =)

Ha en trevlig kväll!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0