trött

Godkväll gott folk!

Nu har jag precis vaknat i fåtöljen och varit ute och tagit en cigg med Daniel eftersom han ringde och väckte mig. Haha. Fast det var bara bra för annars hade jag sovit för länge och tillslut blivit sur som en citron. =P
Allt gick bra innan på katthotellet. Trevliga kunder som kom och lämnade sina katter, katterna däremot var inte riktigt lika trevliga efter bilfärden. hehe. Men de lugnade sig efter en liten stund. =)

Körde och mötte Daniel på Ekohallen när jag var klar. Gick och åt kebab och hamburgare sen gick vi in på Skopunkten! =D Sprang runt där som en liten vilsen mus eller något.. haha. Men hittade tillslut mina tre par. =D Så vi gick till kassan, hade två personer framför oss men ändå stod vi där i tio minuter. Hon i kassan hade något problem med något, och när jag väl hade betalat så upptäckte vi att min påse var sönder i sidan, men det orkade jag inte nämna för henne i kassan för hon var helt grinig. haha.
Efter det körde vi och tittade på den nya arenan som öppnar på måndag. Haha Daniel var helt borta i huvudet då. Lite roligt. Jag kände mig inte sådär jättesocial just då eftersom jag gick och gäspade typ tre gånger på fem minuter. DÅ ÄR MAN TRÖTT! Men säg istället när jag Inte är trött.. haha. Han om någon borde ju veta det. =P
Efter det körde jag honom hem, precis när han hade hoppat ut ur bilen kom jag på att hans sista snappsglas (som han hade tappat i min bil när han fick sin julklapp för typ en månad sen! haha) så jag fick hojta till där så kom han och hämtade det. =P hehe!
Sen körde jag hem och kollade igenom min post och däckade i fåtöljen. =P

Nu ska jag nog se om jag kan hitta något gott att äta sen blir det nog att läsa i boken i sängen. =)

Ha det bra och sov gott!

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0