tankar..

Hejhej folket!

Idag har jag inte gjort alltför mycket. Vaknade kl 9 och kom fram till att jag har sovit i ca 6 timmar.. suck. Kunde dock inte somna om eftersom tankarna hade redan satt igång i mitt huvud så jag tog boken som jag läser och började läsa för att försöka få bort mina tankar.. Tankar som jag inte vill tänka på men som envisas med att dyka upp hela tiden, de är där nu också men jag lyckas ganska bra med att få bort de just nu för det är ju Sex And The City på tv:n.. =D
Tillbaka till dagens händelser.
Annelie ringde mig kl 10 och vi snackade en jävla massa skit som vanligt.. haha men det är alltid lika trevligt.. =)
Sen när mamma kom hem satte vi igång med att tvätta, sen fikade vi (min frukost =/ )
När vi skulle gå ner till tvättstugan igen slog det mig att jag fortfarande inte har hittat alla mina presentkort, så när vi hade stoppat tvätten i torken så gick vi och sökte igenom hela förrådet, men inga presenkort där inte. Så jag rotade igenom alla mina väskor i min garderob, men inget där heller.. =( Förstår inte var de har blivit av.. Ska fan ner i förrådet imorgon igen tror jag, om jag vågar haha. =P
Lite senare ringde syrran och frågade om jag kunde köra hem till henne och Niklas för att släppa in en snubbe som skulle laga deras kyl, och eftersom jag inte hade så mycket annat för mig så gjorde jag det. Snubben var däremot en halvtimme försenad. suck. Men han kom tillslut och kylen blev lagad och jag kunde köra hem igen.
Ringde mamma när jag hade parkerat bilen och vi möttes vid gatuköket och köpte kebab och falafel. Goott =D
När jag hade ätit upp och gjort mig iordning tog jag mina nyköpta skor och kvittot till de och körde till skopunkten och bytade de till ett par nya eftersom jag upptäckte att de var lite söndriga innan. Efter det körde jag och tankade och sen hem till pappa för att klippa honom. Vi möttes typ utanför porten vilket var bra för jag hade glömt nycklarna hem till honom. haha. inget ovanligt.. =P När vi kom in i trappen berättade han att Chappe(valpen) hade blivit biten i tandköttet och när jag fick se det blev jag lite rädd för det var ett ganska djupt sår, så jag letade direkt upp numret till djursjukhuset och pappa ringde dit. De sa att han skulle vänta och se om det blev värre. Sen var det inte mer med det. =/
Jag klippte honom och sen begav jag mig till Lenny och Carro. =) Alltid lika trevligt. Klippte faktiskt Carro också, bara topparna men dock. =D hihi Hon blev nöjd iallafall.
Så nu kom jag precis hem typ.
Ska snart sova om inte tankarna kommer tillbaka och spökar för mig igen.
Men först måste jag snacka lite med Sara över en cigg.. =) Hon kanske kan få mig att inte tänka så som jag gör. hehe.

Nu har jag nog inte så mycket mer att skriva för idag.

Sov gott!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0