oops

Hejsan på er!

Idag har jag ju inte skrivit alls.. =/ Förutom nu då, fast bättre sent än aldrig.. =P
Har träffat pappa idag, vi körde hem till Mats och byggde ihop hans skänk. =) Gick snabbt och lätt även om vi hade brist på verktyg.



När vi var klara där körde jag pappa hem och gick upp till Faster Maria och Anders för att lämna nyklarna till katthotellet.
Stannade och snackade skit en stund. =)
Sen hämtade jag mamma och syrran, körde hem och började laga taco och väntade på att Niklas skulle komma så vi kunde äta. =D gott var det som vanligt!
Sen tittade vi på en film som Niklas tog med sig hemifrån. Kommer tyvärr inte ihåg vad den heter, men den var jättebra! haha =D

Nej nu ska jag försöka få bort mina tankar från Pommes och mjukglass!

Skriver kanske sen igen!

Annars får ni ha det så bra och sova gott!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0