onsdag och ingen dans

Hej på er gott folk!

Idag är det onsdag och jag har mer eller mindre haft att göra hela dagen.
Gick upp vid 10 och gjorde kaffe åt mamma och duschade och gjorde mig iordning, när mamma hade kommit hem åt vi frukost (eller ja jag åt frukost och mamma fikade) sen körde jag henne till laserbehandlingen och sen vidare till michelles skola för att bli klippt. =) När vi var klara gick vi och satte oss i solen och snackade skit sen var det dags för mig att köra till pappa och gå ut med chappe och faster maria. =) Även vi satte oss i solen och tog det lugnt.
När kl hade blivit 16 körde jag och handlade cigg sen hämtade jag syrran på centralen och körde hem och lagade mat. När vi hade ätit begav  vi oss till dansen och när vi kom dit så får vi reda på att det har blivit inställt, så vi brummar vidare till fyndbörsen istället. =) Köpte tre nya piercingar till min näsa, två diadem och nya rakblad. =)
Kom hem för typ två timmar sen, sitter och tittar på "Du är vad du äter" nu. =)
Blir väl att försöka komma i säng tidigt idag. Ska hinna klippa pappa imorgon innan jag ska till Staffanstorp och fixa mina naglar.

Skriver kanske mer sen.

Ha det fint!

Här kommer lite bilder från dagen!


Chappe i solen =)


Blommor =)


Jag och faster Maria blottar fossingarna.. =)


Jag och syrran blev törstiga efter vårt shoppande =P


Syrran är helt överlycklig för sin nya klocka. hihi



Jag ser allmänt trött ut. hehe men det bjuder jag på. =P


Puss.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Två riktiga sötnosar =)

2009-04-29 @ 23:21:04
URL: http://asaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0