kvällen

Godkväll kära folket!

Haha! Jag glömde inte att skriva igen! Grattis till mig liksom. =P

Syrran och Niklas kom hit innan och åt kebab med mig och mamma.. =) Gott som in i.
Sen gick jag och syrran ner och handlade nya kaffebönor till mamma och sen mjukglass åt oss alla.
Eftersom det alltid är jag som gör kaffe till mamma så upptäckte inte hon att det var dags att köpa nytt förrän imorse när det tog slut, och jag hade ju glömt att berätta det för henne eftersom jag själv inte dricker kaffe. Jag är bara gullig som gör det till henne på morgnarna när jag vet att hon snart är hemma. =)
Iallafall så satte vi igång en film sen. Kommer som vanligt inte ihåg vad den heter. Haha! Men den var helt okej. Sen att morfar ringde och störde mitt i allt är inte mitt fel. =P
Efter filmen fick syrran sitt klämma-mina-finnar ryck. Inte ovanligt haha, Men hon hittar alltid de man inte ser själv så hon har ju kul när jag ligger där och halvlider och får skrattanfall. haha. Sen körde dom hem och jag och mamma slängde oss i soffan och segade på facebook och lite sånt. =)

Har en himla träningsvärk i mina armar efter bowlingen, hade varit bättre om det bara hade varit den högra men eftersom Sara kom på den smarta idén att vi skulle köra en runda med vänster så är det så att jag har träningsvärk i den också. Men fan vad kul vi hade! Haha! <3

Nej, snart sova så man orkar med morgondagen. Ut med farmor, farfar och faster Maria till kyrkogården och kolla till Stefans grav. Min farbror som jag aldrig hann träffa. =( Men det finns ju inte så mycket att göra åt det, hans val.

Sov gott och dröm sött folket!

Puss.




I'm a shoulder you can cry on
Your best friend, i'm the one you must rely on  <3   

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0