katthotell

Hellu folket!

Idag var det uppstigning kl 7 då faster Maria ringde och väckte mig.
Fick inte i mig mer än en skål fil innan det var dags att köra iväg till katthotellet för att jobba där endast idag. Men bättre det än ingenting. Hoppar ju bara in där lite då och då.
Sprang där och gjorde rent till katterna och gosade lite med de. =) Underbart söta är de allihopa!
Lite innan 10 ringde Annette och sa att de som skulle komma och lämna sin katt då hade ställt in det. Så jag gick alltså upp kl 7 helt i onödan! Suck!
Körde hem och snackade lite med Annelie och kollade hennes mail då deras internet inte har kommit igång i huset än. En jävla massa skitmail får hon också hahha..
Sen kom mamma hem och var helt stressad för hon skulle till laserbehandlingen (hon försöker få bort sin Fybromialigi eller hur det nu stavas..) så jag fick köra henne dit. Nu har jag precis ätit lite pytt i panna och ägg och snackat med Sara och Daniel.
Ska snart köra tillbaka till katthotellet och fixa där innan det kommer in nya katter kl 16 sen ska jag köra till Eko och träffa Daniel och käka kebab eller nått.. hahah gooott! =D
Nu ska jag iallafall plocka undan mina väskor efter veckan i huset hos morbror Kari. =P

Ha det bra!


Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0