hmm..

Godkväll gott folk!

Nu har jag varit hemma en bra stund efter katthotellet och besöket hos Jari och Marie som inte var planerat men det blev bara så eftersom jag köpte en ny limpa i närheten av deras lägenhet.. =)
Dagen middag blev inte sådär jättekomplicerad. En Billys Pan Pizza Bolognese. =D Gott goott! Blev inte riktigt mätt heller men får väl ta en macka sen om jag skulle bli hungrig. =P
Tiden på katthotellet gick väldigt snabbt, fast det är kanske inte så konstigt eftersom jag trivs så bra där bland alla katterna. =) Sen kom det trevligt folk och lämnade sina katter också.


Min fina soffpotatis =D
                                                    
















 Min fina vovve =D

Sen har det inte hänt så mycket mer..

Nu ska jag störa mig med folk tills kl blir 23 då det är Sex and the city =D

Sov gott!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0