hemma igen

Hellu folket!

Nu är jag hemma igen.
 Körde mamma till laserbehandlingen och sen till farmor och hjälpte henne och faster Maria upp med mat och läsk i lägenheten. Sen körde jag hem till faster Maria och hämtade nyklarna till katthotellet och snackade lite, sen körde jag till Jacqueline och väntade på henne i typ en timme haha. hon kollade bilar så det tog lite tid. =P Men hon hade ingen tur för de bilarna hon ringde på hade precis blivit sålda.. hahha
När hon väl blev klar körde vi hit för att jag skulle hämta fler cigg och nässpray och sen mot mc donalds, när vi hade kört en bit ringde mamma och sa att hon var färdig på lasern så fick vända och hämta upp henne och köra henne hem. =P Sen gjorde vi ett nytt försök att komma till mc donalds och vi lyckades denna gången.. =P
Fick mina pommes och min mjukglass =D
 

Goooott =D

Nu ska jag slöa i soffan =P

Skriver kanske mer sen.

Ha det fint!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0