händelserik dag?

Godkväll gott folk!

Jag är tyvärr fortfarande sjuk, men är på bättringsvägen iallafall.=)

Det blev inte en lugn helg som jag hade tänkt mig.
I lördags kom ju Sara och Kalle hit sen körde vi till pappa och hämtade Chappe. Kom på att istället för att stressa tillbaka från oxie till 15 så kunde vi ju ta med honom. Och precis när jag ska ringa och berätta det för pappa så säger han att jag inte behöver gå ut med honom om jag inte vill för att Mats kunde ta honom hela dagen. Men jag hade bestämt mig för att han skulle med och så blev det, fast det var inte så givande med att ha honom med som jag trodde. Men det var trevligt ändå. =)
Efter matchen körde vi och lämnade honom igen och mötte faster Maria och Anders och lämnade nyklarna till katthotellet, sen bar det av hemåt. Gick till gatuköket och tog en mjukglass medans Sara och Kalle åt mat.
Sen var det dags för dom att köra hem och för mig att bege mig ner i källaren och rota fram gammalt skit som skulle säljas. Så det blev gjort sen hände inte så mycket den kvällen.
Gick upp 06:30 på söndagen, hyffsat pigg också och kände mig inte så värst sjuk heller. Åt en snabbfrukost och gjorde mig iordning sen var det bara till att börja lyfta ner det gamla till bilen och packa in det. Körde härifrån vid 07:45 och kom fram precis så jag fick den sista parkeringsrutan. =P
Gick och satte oss i en ruta på torget och väntade på att kl skulle bli 9 så vi kunde packa ur bilarna och ställa upp allting. Eftersom det var ganska kallt då så snodde jag en polotröja, som mamma egentligen skulle sälja, och tog den på mig för att inte frysa ihjäl. Annars flöt dagen på, solen tittade fram vid 12 och stannade framme efter det också.
Körde hem vid 15 då vi inte orkade sitta där längre och eftersom vi hade fått sålt det mesta så var vi hyffsat nöjda. =)
När vi kom hem kände jag hur febern smällde på igen och fick lägga mig i fåtöljen efter att ha tagit en ibumetin.
Sen kom syrran och Niklas med pizza. Jag och mamma beställde en kebab pizza special att dela på men när vi fick den så bestod den av typ ost,lite champinjoner, lite lökringar och ytterst lite kebab. =/  Men den gick att äta iallafall.
Sen hände inte så mycket. Tittade på film. Gick och la mig.. hehe =P

Idag har jag inte gjort alltför mycket.
Men syrran har köpt ny bilklädsel till min bil eftersom det hände en liten olycka med glöden imorse. haha.
Men det behövdes iallafall och ingen blev gladare än jag. =D




Nu ska jag se sex and the city sen blir det sova!

Hörs imorgon!

Natti natti

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0