godmorgon

Godmorgon kära folket!

Vaknade för 40 minuter sen. =) Skönt att sova.
Hade en skum dröm inatt om en massa djur i vatten. Var en tiger som skulle rädda mig genom att bita ihjäl en val, sen simmade det runt en krokodil och försökte hjälpa tigern genom att hålla sälarna borta. Haha skum dröm! Sen drömde jag att jag var i någon husvagn också med syrran. Vet inte vad vi gjorde där överhuvudtaget. =P Sen sov jag på ett tåg och när konduktören kom så hade jag inte köpt biljett så slapp jag ändå betala, skumt, har för mig att jag började flörta med honom haha!
Nej nu ska jag ställa fram frukosten, mamma kommer hem närsomhelst.

Skriver mer sen!


Min hjälte! haha

Ha det så bra sålänge!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0