fredag

Halloj folket!

Idag har varit en sådan slappedag, fast ändå har det hänt massa även om det inte är så mycket. =P
Har varit med mamma på mobilia och shoppat lite. Kollade upp hur mycket jag hade på mina presentkort som jag fick när jag fyllde 20, och det kom som en glad överraskning när jag fick reda på att jag hade närmare 700 kronor på ett av de. =)
Fick handlat två väskor, inte alls så mycket som jag trodde att jag skulle handla men det är dock något. =)
Efter det körde vi hem och lämnade lite mat och sånt som vi hade handlat till mig så jag ska kunna ha något att äta i helgen. Sen tog vi Donna(vår hund) och mammas saker och satte oss i bilen igen för att köra till Christer (mammas kille). Jag stannade där en stund och åt med de, sen tittade vi på Miami ink och efter det körde jag hem.
Slängde mig i soffan direkt eftersom jag var trött och slötittade lite på Singin bee sen satte jag på Robin Hood. =D Ja den tecknade.hihi blev så sugen på att se den.
Har precis läst ut boken också. Champagneflickan heter den och är en sann historia som är skriven av Caroline L Jensen, det är även henne boken handlar om såklart. Det är en jättebra bok som jag lätt skulle kunna läsa igen om ett tag. =) Läs den!
Nu kom jag precis in efter ett ciggsamtal med Daniel och nu ska jag slänga mig i sängen och sova.
Tankarna fortsätter som vanligt. Glad men ändå lite ledsen. =/ Men det är väl bara till att bita i det sura äpplet.

Sov gott folket och dröm sött!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0