dåligt!

Godkväll gott folk!

Nu har jag gjort det igen! Glömt att skriva här sen igårnatt. Fy på mig återigen!
Nej nu är det extrem skärpning som gäller!

Igår var jag ju som sagt på tre olika kyrkogårdar med farmor,farfar och faster Maria. Planterade in nya blommor vid gravarna och tvättade rent stenarna och rensade bort ogräs. Det tog tid men det blev bra tillslut. =)
Efter det körde jag och faster Maria hem farmor och farfar sen körde vi och solade sen till skopunkten. Faster Maria köpte likadana skor som jag köpte för ett tag sen.. hehe =D
Sen hände inte mycket mer igår, körde hem och åt och slängde mig i soffan. =)

Idag har jag och faster Maria och Nettan solat igen, eller ja dom solade så snackade jag med Annelie och pappa i mobilen. =)
Sen körde jag och faster Maria till Mobilia och yrade runt där en stund sen fick jag låna hennes bil till katthotellet. =) Efter det körde jag hem till henne och Anders och åt spaghetti och köttfärssås =D gott som piiip. =P
En stund senare när vi hade smält maten lite, körde vi till Skokanonen i toftanäs och lämnade tillbaka ett par skor som faster Maria inte ville ha längre.. =P
När vi hade kommit tillbaka till Almgården gick jag upp till pappa en stund och snackade skit sen körde han mig hem. =)
Och nu sitter jag här hehe.


Bara för att pappas backspeglar är snea! haha

Nej nu ska jag plocka undan lite här.

Skriver kanske mer sen om det händer något vettigt.. =P

Puss.


Hoppas,hoppas,hoppas! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0