ajajaj

Hej på er gott folk!

Igår var ju jag och Sara ute och åkte rullor i några timmar. Det var längesen man åkte men det gick bra ändå, fast Sara var lite ostabil i början. haha ;) Och efteråt blev det kebab sen körde Sara hem och jag däckade på soffan. haha =P
När jag vaknade lite senare kände jag att min hals har blivit konstig igen, så jag tog en Strepsil och drack te men det hjälpte inte.
 
Ute vid havet. =)På sina rullor =)

Ute vid havet! =D myyyys


När jag gick och la mig på kvällen så tog jag en strepsil till i hopp om att den skulle hjälpa, men imorse när jag vaknade hade jag tillochmed ännu mer ont. =( När jag senare snackade med Sara frågade hon om det inte kunde vara saltbristen igen, vilket jag inte hade tänkt på så jag tog och skar upp en gurkbit och lite salt och krängde upp det. Kände efter en stund att det hjälpte lite iallafall. =) Så jag får försöka fortsätta med att äta salt.. =P

Skrev ju inget i helgen heller.
Men på fredagen hände det inte så mycket. Och på lördagen väntade jag på att tiden skulle gå så jag kunde hämta Sara och Frida för att sen göra oss iordning och vänta på Syrran och sen dra till Slagt. =) Kom dit lite tidigt för att jag sa att de öppnade 23:00 när de öppnade 24:00 haha fast vi var där typ 23:45 så det var ganska lugnt ändå. Vi kom först in ju!  =D
Hade en trevlig kväll trots att det spelades lite dålig musik. Jag och Sara gick och la oss 05:10. hehe ganska tidigt för att vara vi.. =P

på SlagtInnan Slagt

Vi på och innan Slagt! =)

Vaknade vid 13 på söndagen och käkade frukost vid 15:30 efter att ha småslumrat lite. hehe. Var uppe i kanske en timme efter "frukosten" sen gick vi och vilade lite till, denna gången till 19 så det blev några timmar. Sen satte vi oss i bilen och körde bort till Mc Donalds på Jägersro. Jag åt mjukglass och Sara krängde lilla menyn haha, sen körde vi till Meddo och solade, efter det körde vi hem till Sara och störade oss lite sen bar det ut i skåne på en låång runda till överallt och ingenstans. haha =P Lämnade henne i Kävlinge vid 00 sen körde jag hem igen. =)
I måndags var det uppstigning kl 10 för att äta frukost och sen köra och hämta mamma i lilla kvärlöv, när vi kom hem slängde vi oss i soffan och tittade på Skönheten och Odjuret. hihi =D Sen körde jag till pappa och gick ut med Chappe till Lenny och Carro, satt därute och njöt av solen en bra stund + en massa skitsnack! =D Det gillar vi! hahah
 
Nej det får räcka för denna gången!


Ha det fint!

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0